خوشنویسی القاب امام علی در نرم افزار کلک + فایل با کیفیت

خوشنویسی القاب امام علی در نرم افزار کلک

در این پست، تعداد ۱۷۴ عدد از القاب امام علی علیه السلام آماده شده که می توانید به صورت با کیفیت دانلود کنید. این مجموعه خوشنویسی با فونت های مختلفی مثل نستعلیق، شکسته، ثلث و لاهوری طراحی شده که کار طراحی آنها، با نرم افزار کلک انجام شده است.

نرم افزار کلک، یک نرم افزار بسیار عالی برای طراحی تایپوگرافی با فونت های کلاسیک می باشد. بررسی جامع این نرم افزار را قبلا در یک ویدیو مجزا انجام داده ایم که می توانید ملاحظه کنید. ولی نکته ای که مکمل کار با نرم افزار کلک و سایر نرم افزار های خوشنویسی می باشد؛ این است که تسلط کافی به بحث تایپوگرافی داشه باشید.

تسلط کافی بر بحث طراحی تایپوگرافی، با تمرین و ممارست بر ۲ نکته به وجود می آید:

۱- یاد گیری اصول و قواعد هر رسم الخط
۲- داشتن مشق بصری و دیدن نمونه های مختلف

وقتی که شما بخواهید با نرم افزار های خوشنویسی، کار تایپوگرافی انجام بدهید، از بحث نوشتن خود خوشنویسی دستی راحت می شوید ولی باید به بحث ترکیب بندی کلمات و خطوط مسلط باشید. این مورد را می توانید با مطالعه و سرچ داشتن در مورد هر رسم الخط به دست بیاورید.

اما نکته دیگری که مکمل همین بحث است، دیدن نمونه های مختلف از اساتید مطرح است. این مورد به شما کمک می کند که دید بصری خوبی به بحث هر رسم الخط پیدا کنید. در ویدیوی انتهایی پست، نکاتی را در مورد بحث ترکیب بندی و دید بصری، خدمت شما تقدیم کرده ایم که می توانید ملاحظه کنید تا بیشتر با این ۲ نکته مهم، آشنا شوید.

 

مشاهده ویدیو در یوتیوب | مشاهده ویدیو در آپارات

 

شاید دوست داشته باشید ...
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.