بازسازی قسمتی از موزیک ویدیو محسن چاوشی در افتر افکت

بازسازی قسمتی از موزیک ویدیو محسن چاوشی در افتر افکت

در این پست می خواهیم یکی از صحنه های موزیک ویدیو “آواز خون” محسن چاوشی را در افتر افکت، بازسازی کنیم. در این موزیک ویدیو، یک صحنه ای وجود دارد که در یک بیایان، دریای خون وجود دارد و در حال موج زدن است. در این پست قصد داریم آن صحنه را بازسازی کنیم.

برای ساخت این صحنه احتیاج به ۲ فوتیج اصلی داریم. یک فوتیج که تصویر “هلی شات از موج دریا در ساحل” است و فوتیج دیگری، بیابان است. برای دانلود فوتیج های مورد نیاز، می توان از سایت های مختلفی استفاده کرد. به عنوان مثل در این پست آموزشی، برای دانلود فوتیج دریا، از ویدیو های رایگان در یوتیوب استفاده می کنیم و برای عکس بیابان، از استوک های سایت Unsplash استفاده می کنیم.

بعد از اینکه فوتیج ها را دانلود کردیم، وارد افتر افکت می کنیم و موج دریا را طوری تنظیم می کنیم که موج دریا، به سمت وسط باشد. سپس برای تنظیم رنگ دریا به رنگ قرمز، از Lumetry Color استفاده می کنیم. رنگ دریا را به رنگ قرمز تغییر می دهیم و کمی به رنگ و نور آن نیز، می رسیم.

در نهایت نیز با استفاده از Lumetry Color کمی به رنگ و نور اصلی صحنه می رسیم تا حالت صحنه را به تم بیابانی تغییر دهیم. این کلیتی بود از توضیح پروسه ساخت صحنه ای که در موزیک ویدیو محسن چاوشی عزیز استفاده شده بود.

اما برای اینکه بتوانید روش ساخت این صحنه را به خوبی ملاحظه کنید و با تکنیک های مختلف آشنا شوید؛ پیشنهاد می شود ویدیو زیر را ملاحظه کنید. در این ویدیو با تکنیک های مختلفی آشنا می شوید که در سیر طراحی این صحنه، استفاده شده است.

مشاهده ویدیو در یوتیوب | مشاهده ویدیو در آپارات

 

شاید دوست داشته باشید ...
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.